Скрипторий: Feat - core cannon (guns & gears)
Назад к списку всех объектов Guns & GearsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАFeat - core cannon (guns & gears)
Core Cannon
Feat 17
Source Guns & Gears
Frequency once per day
Your body transforms into a powerful magical cannon. While immobile as a cannon, you can fire blasts of energy directly from your core, devastating your foes. You become immobilized until you use an Interact action to revert back to your standard form. While in your cannon form, the only actions you can use are to Strike with an energy blast unarmed attack or to Interact to revert back to your standard form. You can remain in your cannon form for up to 1 minute or until you take the action to revert back to your standard form, whichever comes first.
Energy blasts are a special ranged unarmed attack. You can only make energy blast Strikes while you're in your cannon form. Your energy blasts deal 3d8 fire damage and 3d6 force damage, which increases to 4d8 fire damage and 3d6 force damage at level 20. You gain the item bonus to attack rolls with your energy blasts from the highest potency rune on any handwraps of mighty blows you are wearing or any weapon you are wielding, but striking and property runes have no effect on your energy blasts. Energy blasts have a range increment of 120 feet. On a critical hit with an energy blast, the target takes 10 persistent fire damage. Your energy blast doesn't add critical specialization effects. If it matters for an effect dependent on weapon damage dice, an energy blast's number of weapon damage dice is three, or four at level 20.
Frequency once per day
Your body transforms into a powerful magical cannon. While immobile as a cannon, you can fire blasts of energy directly from your core, devastating your foes. You become immobilized until you use an Interact action to revert back to your standard form. While in your cannon form, the only actions you can use are to Strike with an energy blast unarmed attack or to Interact to revert back to your standard form. You can remain in your cannon form for up to 1 minute or until you take the action to revert back to your standard form, whichever comes first.
Energy blasts are a special ranged unarmed attack. You can only make energy blast Strikes while you're in your cannon form. Your energy blasts deal 3d8 fire damage and 3d6 force damage, which increases to 4d8 fire damage and 3d6 force damage at level 20. You gain the item bonus to attack rolls with your energy blasts from the highest potency rune on any handwraps of mighty blows you are wearing or any weapon you are wielding, but striking and property runes have no effect on your energy blasts. Energy blasts have a range increment of 120 feet. On a critical hit with an energy blast, the target takes 10 persistent fire damage. Your energy blast doesn't add critical specialization effects. If it matters for an effect dependent on weapon damage dice, an energy blast's number of weapon damage dice is three, or four at level 20.